onsdag 17. november 2010

Ny header og et par tepper





Juhu, endelig har jeg skjønt hvordan det skal gjøres :)
Lastet ned Picasa for noen uker siden og i kveld har jeg brukt en stund på å
gjøre meg kjent med de ulike funksjonene.
Og da skjønte jeg endelig hvordan jeg kunne sette sammen bilder 
til finfine kollasjer. Kjempegøy :)
Synes det ble ganske fint :)

På kjøkkenstolen henger det første teppet jeg strikket til Johannes
og det første lappeteppet til vogna hans.
Teppet er strikket i baby alpaca fra Drops. 
Et herlig mykt garn til små babyer 
og det er i bruk hver eneste dag :)
Lappeteppet har vi også brukt mye, men det er veldig lite
så jeg tror jeg skal lage et nytt et snart.



Klem fra Anette

4 kommentarer:

  1. Wow, tror jeg må prøve å laste ned det jeg også... Ble kjempefint! Teppene var forresten kjempesøte:) Du er så flink!

    Klem, Janne

    SvarSlett
  2. Lekker header du har fått! Gratulerer! Noen ganger når man knoter lenge nok, så går det ;-)

    Deilige tepper du viser fram også.

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin header!!
    Og tusen takk for VELDIG koselig hilsen inne hos meg :) Settes veldig pris på!

    Masse fint her inne hos deg :)
    Flott lappeteppe! Farger helt etter min smak. Og det pleddet har vi helt likt, veldig praktisk og fint. Men ikke i bruk så veldig mye lengre...

    God helg! Og god natt ;)
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  4. Titt igjen:)
    Boksene er kjøpt på loppis i fjor en gang, så de er velbrukte! Har egentlig ikke kommet til sin rett før nå, før jeg tok dem fram nå for å gå litt ekstra oppbevaring...;) Kjekt å ha!

    Klem, Janne

    SvarSlett