fredag 12. mars 2010

Decoupage-organisering


I vårsolen har jeg lekt meg litt med decoupage!

Siden vi leier ut halve huset får ikke lilleprinsen sitt eget rom
med det aller første. Dermed må jeg rydde og organisere for å gjøre plass
til bittesmå klær og tepper og leker.
Det er i grunn ganske gøy for jeg er glad i å rydde :)
Først ut var bunken med gamle interiørblader.
Jeg har gått igjennom alle bladene og revet ut alle reportasjene jeg
synes var flotte og inspirerende. Deretter har de fått plass
i plastmapper og blitt puttet i min egen "Inspirasjonsperm".
Det førte til mye bedre plass i et skap og 
jeg synes det er så tilfredstillende å kaste ting man ikke har bruk for.
Men Rom 123 og Bolig Pluss bladene mine sparer jeg på altså!!

Med lim og fargerike servietter ble jeg ganske fornøyd med
Inspirasjonspermen min :)




GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Anonym12/3/10

    Så fin den permen ble da!! deilige vårfarger:-)
    Ha en fin-fin helg!
    Hilsen jannepålanne

    SvarSlett
  2. Anonym12/3/10

    Så flink du er som rydder og organiserer! Permen ble kjempe fin!

    Sjenken i innlegget under er nydelig. Så heldig du er som har fått den.
    Kos deg i helga

    Igi

    SvarSlett
  3. Superduperfin perm!
    Tror jeg skal prøve meg på noe liknende på sånne brevordnere som jeg skal ha i bokhylla på stua! Tenkte egentlig å bruke gavepapir og tapeter, men har jo så mange fine servietter for tiden, så kanskje jeg skal bruke det istedenfor? Jeg gjør nemlig som deg; river ut og samler på utklipp; må ha en boks for matoppskrifter, en for hobby- og strikke/hekle-tips, en for reisetips og en for interiøridèer...hihi, crayzy vi er;)
    Klem-klem

    SvarSlett
  4. Frøydis19/3/10

    Hei, lenge siden jeg har vært inne her nå... Men så gøy å se alt du får til! På tide å begynne og fylle opp nyrydda skap med babyting - jeg skal hjelpe til!! Gleder oss til i morgen:-)
    Klem fra meg

    SvarSlett