onsdag 10. juni 2009

flink flink flink

De siste dagene har jeg vært ganske så produktiv og ganske så flink syns jeg :)
Jeg maler og maler!!
Vi har en plan om å leie ut andre etasje i huset vårt og det skal helst skje
fra august så de siste dagene har jeg malt tre vinduer.
Å forandre mørkbeiset treverk til hvitt er like moro hver gang.
Forskjellen er så tydelig.
Men vindusmaling er i grunn litt kjedelig syns jeg.
I alle fall når det er det 9 vinduet jeg går i gang med.
Derfor må jeg ha noen artige maleprosjekter ved siden av,
så nå driver jeg og forvandler en helt ordinær Oddvar-krakk fra Ikea,
noen magasinholdere og en liten krydderhylle.
De er snart klare og da kommer det bilder :)
Enn så lenge må jeg vise et bilde av min viltre jordbæråker


kanskje ikke så lett å se at det er jordbær...
men det er det og i massevis, og de strekker seg rundt hjørnet også :)
tilbragte halve søndag der med å luke, ingen liten jobb,
men belønningen vil nok komme i form av herlige søte bær om noen uker!!
min snille lillebror skal male huset for oss i sommer..
det sier seg vel selv at han pent må vente til alle bær er høstet :)


Dagens høydepunkt kom med postmannen!!
For bare to dager siden oppdaget jeg Kasparas salgsblogg
og bestilte meg to hjemmesydde søte hjerter som jeg ikke aner hvor jeg skal ha,
men som bare er så søte at de måtte flytte inn.
Og så kom de allerede i dag til min store glede.
Her poserer de sammen med mitt siste innkjøp av skapknotter :)


Det får være nok for nå!
Håper de som titter innom får en flott uke videre :)





2 kommentarer:

  1. Äppelpaj, jordgubbssylt, mmm... Jo, ser verkligen fram emot att komma och hälsa på snart! ;) 22-26, är ju mitt i veckan, men vi kanske kan komma loss då, om det ev. hade passat er? vi sköter ju oss själva... Så fint du gör det alltså! har hittat något som ser ut att vara en mysig bruktbutik i moss dessutom - det är väl inte långt från er? förresten, jag kom över en underbar gungstol häromveckan - gratis! lite färg och nytt trekk så är den tipp topp!

    SvarSlett
  2. God morgen!
    Så hyggelig å høre at du ble fornøyd med hjertene dine! De matchet jo knaggene dine perfekt da!
    Huset deres ser flott ut, elsker den type vinduer. Lykke til med fortsatt maling.
    Her regner det i dag, og jeg skal montere diverse nye hjerter til salgsbloggen. Det er morosmt å prøve med nye farver og mønstre i kombinasjon.
    Skal forøvrig på stort loppemarked i dag, en flott start på helgen! Skal gjøre et mageplask opp i stoffhaugen og svømme rundt etter retrostoffer i glade farver.
    Jeg skal linke deg nå etterpå.
    Ha en glad helg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett