onsdag 3. juni 2009

Fargerike detaljer

I det nydelige været vi har hatt i det siste har
lite blitt gjort inne.
Hagen lokker meg ut hver dag og jeg trives bedre der
med rumpa i været enn innendørs med malekosten.
Men noen små deltaljer faller allikevel stadig på plass.
Har blant annet funnet den perfekte dørmatten!!

Den passer perfekt til tapetet i gangen :)


Jeg digger dette tapetet!
Det er fra Åhlens og jeg fant det helt tilfeldig for jeg visste ikke at
de hadde tapet der engang :) Fargene ser litt mørke ut på bildet,
men jeg blir like glad hver gang jeg kommer hjem
og blir møtt av disse stripene!!

Når vi kjøpte huset vårt var vi så heldige å få med en masse
interiør på kjøpet. Blant annet en hel sekk med duker og stoff
i forskjellige størrelser og farger.
Jeg tok en titt i sekken her om dagen og jammen fant jeg
et putetrekk som matchet den blå strikkeputen min perfekt!!
LYKKE!!








2 kommentarer:

  1. De passade ju jättebra tillsammans! Var ska du ha de någonstans i huset?

    SvarSlett
  2. De hører til i sofaen i stua nede :)

    SvarSlett