fredag 6. januar 2012

Lapper i lilla



For andre år på rad tilbragte jeg ukene før jul foran symaskinen 
omgitt av stoff i lilla rundt meg.
I fjor sydde jeg et stort sengeteppe til niesen min.
det kan du se her :)
I år var det også niesen min som var mottaker, men prosjektene var
heldigvis ikke like store.
To små lappetepper i akkurat passe størrelse
til yndlingsdukkene hennes skapte stor begeistring på
julaften i år.
Også en vimpel da, matchende den også selvfølgelig :)


Godt nytt år!

Klem fra Anette

2 kommentarer:

  1. For en nydelig header du har! :) ..og så flink du er på symaskinen! :) Jeg må nok øve litt mer før jeg kommer så langt.. :) God helg!

    SvarSlett
  2. Kjempefine!!!
    Tipper niesen ble fornøyd med gaven:)
    Godt nyttår til deg også!!!

    Klem, Janne

    SvarSlett