onsdag 9. november 2011

Forandringer i sikte



Jeg klarer ikke å slippe bloggen helt til tross for at det 
går sørgelig lenge mellom livstegnene her hos meg.
Jeg er nemlig rimelig sikker på at jeg sooner or later vil 
finne tilbake til bloggelysten og 
ikke minst følelsen av å ha noe å blogge om.
På interiørfronten står jeg nemlig på stedet hvil.
Plassen er utnyttet maksimalt, det er ikke plass til nye saker
og tingene har funnet seg til rette der de er.
MEN: etter 2 år med leieboere i andre etasje skal vi nå innen
et par-tre måneder få hele huset vårt tilbake for oss selv :)
Jeg gleder meg så jeg nesten blir dårlig til å få 70 kvadratmeter 
ekstra å innrede. For her er både kjeller, garasje og skap fyllt til randen
av møbler, ting, tang og tekstiler jeg har samlet med tanke 
på vår andre etasje.

Vi har to nyydelige leieboere som det var trist å si opp,
men ettersom Johannes blir større trenger vi virkelig
den ekstra plassen.
Så på nyåret gleder jeg meg til innredning av
gutterom, hobbyrom til meg, nytt soverom til oss,
ny veranda og etterhvert står også fullstendig
kjøkkenoppussing på planen.

Enn så lenge ser du et par bilder fra Johannes hjørne i soverommet vårt.
Jeg liker så godt plakaten fra Fru Fly med min 
favoritt-gonattsang. Den blir nok med videre til hans
eget rom, men fargeskalaen blir muligens litt tøffere :)




Klem fra Anette


1 kommentar:

  1. 70 kvm skal man ikke kimse av, det blir sikkert herlig ja:) Håper du med innredningsprosjektene får tilbake blogglysten, du er savnet her inne...:)
    Pakke er på vei til deg i posten, sendte den på mandag, men med B-post. Bedre sent enn aldri...;)

    Klem, Janne

    SvarSlett