mandag 22. august 2011

Bildevegg og lesekrok



Denne veggen er det evigheter siden jeg begynte med, men 
først nå har jeg fått bilder i alle rammene.
Tenker at bildene nok vil bli byttet litt etterhvert, men foreløpig
synes Johannes det er himla stas å se på bilder av seg selv.
Og jeg blir nostalgisk av å se hvor liten han var for bare et år siden.
 I den største rammen er det en plakat fra Fru Fly med teksten: 
FAMILIE SAMHOLD TILHØRIGHET KJÆRLIGHET RO
En perfekt tekst å samle familiebildene rundt :)

Lillegutten som har rundet året blir mer og mer interessert i bøker 
så nå var det på tide med en lesekrok. Bøkene ble samlet i en kurv
som har fått hvit spraymaling på seg, 
og stolen som har blitt flyttet rundt og rundt i stua etter behov 
og endte igjen opp her i kroken. 
Jeg holdt på å kvtte meg med den på et tidspunkt, men er glad jeg ikke gjorde det, 
for jeg synes den mørke brunfargen gir fin kontrast til de ellers hvitmalte møblene våre.



Nå skal sensommerens solstråler få varme meg på en løpetur i skogen!
God mandag!

Klem fra Anette

2 kommentarer:

  1. Kjempefin bildevegg! Det er så gøy å blande forskjellige bilder, rammer, bokstaver ting og tang til en slik vegg. Du har vært flink:):) Og lillegutten din oser jo av sjarm!

    Nydelig dag til deg!

    SvarSlett
  2. Fint!!! Har tenkt å lage bildevegg siden vi flyttet inn i huset her, men foreløpig har det blitt med tanken...;) Og for et sjarmtroll du har...jammen blir de fort store!
    Klem, Janne

    SvarSlett