onsdag 9. desember 2009

Englesang


I år har jeg oppdaget at jeg slettes ikke har så mye
julepynt som jeg trodde, og en del av det jeg har
liker jeg rett og slett ikke lenger.
Dermed er det foreløpig sparsomt med pynt her,
men stemningen kommer allikevel frem med bål på peisen og
stearinlys i alle kriker og kroker.
Den pynten som har fått komme frem er stort sett engler og hjerter.
Her er englene mine, hver med sin lille historie :)



Denne fikk jeg av min bestevenninne for mange,
mange år siden og hun har fulgt meg fra det ene
hjemmet til det andre.



Ull-englene er hjemmelaget av min
grandtante. Jeg tror jeg har stjålet den ene av mamma.. hihi




Denne fargerike engelen lyser fint med
et telys bak seg. Den fikk bli med hjem
fra en tur til Krakow for et par år siden.



Glassengelen fra Hadeland er så enkel og vakker synes jeg.
I desember i fjor var mamma, farmor, mormor og jeg på
adventstur til Hadeland glassverk.
Med minusgrader, snø og julepynt overalt var det virkelig en
tur som fikk julestemningen på plass :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar