søndag 18. oktober 2009

Høsthelg


Jeg mangler litt blogginspirasjon om dagen jeg!!
Jeg er rett og slett litt lei av meg og mitt!
Jeg leser fortsatt masse blogger, men får liksom ikke til noe sjøl..
Det er ganske frustrerende, men det er sånn det er i blant.
I stua, som jeg forøvrig har vist lite fra, har vi fortsatt ingenting på veggene
og jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne noe.
Vi har blant annet en vegg som ingen møbler står inn mot hvor
jeg føler at vi trenger et stort maleri, men det er ikke lett altså.
Egentlig har jeg lyst på et unikt maleri, men nå
har jeg begynt å kikke litt på allposters.com..

Helgen her har vært høstlig fargerik og herlig.
Jeg startet helgen med fredagsfri, lunsj, skravling og
kake med gammel god venninne på cafè.
Deretter fikk en Hortensia bli med meg hjem og pynte opp
ved siden av mannens nye tv :)
Det var en liten puslespillbit som falt på plass i stua!!


Så fikk jeg endelig prøvd meg på en brød-oppskrift
jeg har hatt liggende fryktelig lenge.
Det ble 4 deilige steintunge brød
som dessverre unnslapp camera før de endte i frysa.


På lørdag dro vi avgårde på hyttetur med 2 gode venner
og deres 6 måneder gamle hjerteknuser.
God mat, mer kake, masse prat og masse babykos :)



Og nå skal jeg kose meg med å strikke flere slike tøffler
og senere gå på kino med mamma!!
Oppsummert så må jeg si at jeg har det skikkelig bra om
dagen til tross for altfor hvite vegger i stua mi :)



1 kommentar:

  1. Oj, som du står i och bakar bröd och stickar (supersöta) tofflor. Jag har ju också bakat Julianes bröd och det blev helt okej, men kanterna var stenhårda, hehe...
    Häromdagen var vi på IKEA och shoppade loss ordentligt - ny soffa och allt!
    Ja då ses vi väl till fredag - looking forwars to!!! ;)
    Kramar Joy

    SvarSlett