fredag 12. juni 2009

Før og etter soverom

Slik så soverommet vårt ut når vi fikk huset.
I grunn ikke det verste rommet i huset,
men det trengte virkelig en oppgradering det også.
Det var også det første rommet vi gjorde ferdig,
men det tar en stund å få detaljene på plass.



Nå ser rommet slik ut og vi sover virkelig godt her.
Det var en del styr med å finne den riktige blånyansen
til tapetet og veggene fikk et par ekstra strøk før jeg ble fornøyd.
Nattbordene fulgte med huset og ble nye
med litt hvitmaling og nye knotter.
Sengeteppet har min tippoldemor heklet :)
Det har gått i arv gjennom generasjonene og jeg er veldig glad
for at det ble mitt.



Veggen til venstre i bildet er dekket av innbygde skap helt opp til taket.
De er dype og fine, men det er jo håpløst å rekke opp og innerst.
Ønsket meg egentlig en gammel slitt krakk til å stå på,
men har hverken hatt tid eller tålmodighet til å lete.
Det endte med en krakk fra Ikea som har fått en make-over denne uka
og jeg er veldig stolt og fornøyd med resultatet :)

Voila!


Min kjære syns nok jeg er litt i overkant opptatt av detaljene
siden det fortsatt er noen større oppgaver å ta fatt på her,
men når jeg kan holde på med slikt småtteri ved siden av
blir det meste mer lystbetont :)

GOD HELG

1 kommentar:

  1. Pallen blev ju jättebra! Är också på jakt efter en gammal en, som maximilian kan ha senare... Min kära K. har också nämnt att staketet kanske skulle gå före mina andra tusen projekt - men som tur är blir han väldigt nöjd med reslutatet här hemma.

    Vi får se på en helg senare. Ska ju knapp jobba något i sommar.
    Nu ser det ut som vi får en solskensdag - och jag hoppas ni får det också! Stor kram till dig!

    SvarSlett