mandag 9. januar 2012

Putelykke


Ifølge etikettlisten min har jeg skrevet 11 innlegg
som inneholder puter..
vel, her kommer et til :)
Jeg elsker puter! 
I forskjellige størrelser, fasonger, farger og tekstiler
er puter mitt favoritt-innredningsstæsj.
Jeg synes putene gjør sofaer, stoler og benker så innbydende
og vil si at det ofte er putene som i stor grad kan gjøre et rom spennende.
Nå som juleputene har blitt gjemt vekk i skapet til dvale 
trengtes det noen forandringer og jeg har funnet meg noen 
nye favoritter.
De er til og med i en ny farge :)

 

Den strikkede puta er en genser jeg har hatt i årevis,
men vært såpass glad i at jeg ikke klarte å kvitte meg med den.
Som pute har den fått nytt liv!



Med lyseblå vegg i stua sier det seg vel selv at jeg er er glad i lyseblått!
Men i putesamlingen trengte jeg en kontrast 
og ble så glad når jeg fant disse to i blek gullvelour.
De passet perfekt sammen med lysfatet fra Wik & Walsøe og bildet på veggen!
Januarlykke er å finne finfine ting på salg som umiddelbart faller på plass i interiøet.

Ha en fin uke!

Klem fra Anette
(som så smått begynner å få tilbake interiørentusiasmen)

3 kommentarer:

  1. Åh, for en hærlig krok :)
    Puteheaven!
    Fin blogg, fant deg nettopp

    SvarSlett
  2. Så fint!! Likte fargekombo`n:)
    Jeg er også en putefreak, men har fått et problem etter vi byttet sofa når vi flyttet. Mannen insisterte på en smalere modell, ville ha en han kunne SITTE i. Jeg gikk med på det uten å tenke meg nok om...men jeg liker egentlig sofaer man kan krølle seg sammen i! Med masse puter og pledd! Men nå er det ikke plass til så mange puter... Så; lucky you!
    Gleder meg til pakke i posten, juhu!!!

    Klem, Janne

    SvarSlett
  3. Puter er herlige, har selv putedilla:)
    Koselig å titte innom her, må nesten legge meg til som følger:)
    Blogg klem fra Fredrikke

    SvarSlett