søndag 15. januar 2012

Litt stolt...


...har man vel lov til å være når man har fått til noe 
man ikke har prøvd på før?? :)
I fjor vinter handlet jeg inn stoff og dyne for å lage en vognpose til Johannes.
Jeg kom aldri i gang, ikke før i kveld, ca et år senere enn planen.
Men dette var gøy!!
Og jeg syns den blir veldig fin :)
Nå er vel lille Jo nesten for stor til denne posen, men det kan jo hende
det kommer flere småtroll etterhvert.

Her er den i nydelig stuebelysning, ikke helt ferdig ennå, men 2 glidelåser er
på plass så jeg lar den ligge til i morgen nå.

Den skjønne lille nåleputen har beste Vibeke-venninnen min heklet til meg!!






Klem fra Anette

2 kommentarer:

  1. Wow! Flinke du, klart du kan være stolt!
    Og takk for herlig pakke i posten! Den kom rett før helga, og gjett om jeg ble glad! Flere favoritter:)
    Må bare få tid til å sy nå så;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Du har all grunn til å være stolt over den :)
    Søt nålepute også!
    Ønsker deg en herlig onsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett