fredag 29. oktober 2010

Mammas hyttekjøkken


Nå som høsten er på sitt høstligste har strikkedilla virkelig kommet
over meg igjen! De siste kveldene har jeg gjort unna flere kjappe strikkeprosjekter.
Det er ekstra gøy når det går fort synes jeg. Men øspøs-fra-grå-himmel-vær egner seg
dårlig til fotografering så jeg får vise frem annen dag!

Derimot fant jeg noen bilder jeg tok sist jeg var på hytta til foreldrene mine.
Hytta er under påbygging for øyeblikket og kjøkkenet skal utvides. 
Derfor tok jeg disse bildene for å minnes det gamle kjøkkenet.
Innredningen er malt i en nydelig blek grønnfarge og på veggene er det Lys Toscana.
 
I kveld skal jeg male den store hvite stueveggen jeg nevnte i forrige innlegg.
Har valgt meg en farge som absolutt vil synes så jeg er spent på resultatet.

God fredagskveld til alle og enhver




Helt ok å vaske opp for hånd når man kan kikke ut i grønn skog :)



1 kommentar:

  1. For ett nydelig kjøkken! Jeg forelsket meg helt... Jeg ville også vasket opp, hadde jeg hatt den utsikten!

    Nydelige bilder du har tatt!
    Ønsker deg en fin fin søndagskveld!
    klem

    SvarSlett