mandag 24. mai 2010

Nok et lite lappeteppe



Når sola skinner fra morgen til kveld, 
gradestokken kryper opp over 20, 
hagen eksploderer i både blomster og ugress
og magen min blir tyngre og tyngre å bære,
da blir det stille på bloggen min!
Siden forrige innlegg har jeg sydd ferdig et lite lappeteppe
til min lilleprins og er glad for resultatet.
Men deretter ble symaskinen ryddet bort og jeg
har stått i solsteken og malt vinduskarmer innendørs.
Vi har nemlig byttet vinduer på soverommet
og kontoret vårt og det er blitt SÅÅÅ fint,
men det skal jeg vise en annen dag :)
Utover det har jeg brukt det jeg har hatt av overskudd
til å luke i bedene mine.
Vi har en type plante/ugress her som har tatt
fullstendig overhånd så jeg har gått til med liv og lyst
siden i fjor sensommer for å ta knekken på den.
Jeg håper inderlig inderlig det er litt mindre av den neste år.

Nye telysestaker i ny vinduskarm er stas.
Disse var et kupp på Indiska :)
Været har skiftet til sterk vind med vanndråper i så nå skal
symaskinen få komme frem på bordet igjen!!



3 kommentarer:

  1. Jättefint lapptäcke gumman!
    Idag har vi också arbetat i trädgården.. Det tar liksom aldrig slut, hehe. Tusenmiljoner av ting som ska fixas men det är ju så skoj att se resultatet!
    Ha en superfin vecka vännen!
    KRAAAM

    SvarSlett
  2. Kjempefint sukkertøyteppe ;). Jeg også har latt symaskinen hvile. Dvs den jeg har sydd på til nå er sendt til de evige sømmers rike - og jeg har bestilt en ny som kanskje kommer i morgen. Uka gikk med til å ligge på knærne og luke blomsterbed. Tror egentlig at jeg gikk litt for hardt til verks i et stort staudebed jeg har og muligens luket ut en del planter. Time will show. Det er uansett flere på Plantasjen, så ingen stor skade er skjedd. Jeg elsker å holde på med planter, men liker IKKE å ha på hansker og liker IKKE å ha jord på hendene, så jeg er litt sånn hageschizofren. Vil - vil ikke.

    Ønsker deg og den tunge magen gode dager fram til fødsel. Jeg er et junibarn (23.). Det er kjempefint å ha bursdagen sin på denne tiden av året ;).

    SvarSlett
  3. Takk for koselige ord hos meg!

    Litt av en syerske du! Skulle lært meg noen triks fra deg tror jeg, så da passer det jo veldig fint å følge med deg så kan jeg få litt inspirasjon til å børste støv av symaskinen igjen!

    Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem Silje ♥

    SvarSlett