onsdag 26. mai 2010

Inspirert...


av Den Gode Feens "sy en pute med konvoluttåpning-innlegg" på NIB
kom jeg endelig i gang med å sy puter til hagemøblene.
Og det gikk lekende lett og mye kjappere
enn å plundre med glidelåser :)
Her er førstemann ut sydd av mitt gule yndlingstoff fra stoff & stil,
et retrodynetrekk og et nyere dynetrekk:





Er ikke denne tulipan-typen lekker?? 
Fant ut at jeg får mer glede av å ha dem inne på stuebordet enn ute i bedet :) 
De gule ballene har jeg flere store klaser av.
De minner om Ranunkler, men jeg tror ikke det er det det er.
Noen som vet hva de heter?

4 kommentarer:

  1. Nice - nice - nice ;)!

    SvarSlett
  2. Så stilig puten ble og den stod virkelig i stil til de vakre tulipanene!

    Ja tre uker det går ganske fort.. Ja jeg er virkelig klar for å få lillegutt ut nå men er enig -blir jo litt rart uten magen også.. hiihi..

    Ha en fin dag i morgen. Klem

    SvarSlett
  3. Hei igjen ;). Det er noen gå gutteoppskrifter, men greia er også litt at av de retrostoffene jeg har har de fleste en litt feminin touch. Blomster etc. Jeg tenker faktisk litt aktivt på guttetøy. Har en Emil-skjorte i tankene. Det er jo urettferdig å bare sy jenteklær liksom ;). Jeg har jo både en jente og en gutt - og har fått erfare utvalget til begge kjønn. Må imidlertid si at gutteutvalget har tatt seg opp de siste årene.

    Angående søm: Øve, øve, jevnt og trutt, tappert det er tingen ;).

    SvarSlett
  4. Nydelig pute! Jeg også elsker det gule blomstrete stoffer fra Stoff og stil!

    Og gratulerer, du er vinner av min give-away :) Send meg en mail med hvilken pung du ønsker.

    Ha en flott helg! :)

    SvarSlett