onsdag 2. desember 2009

Maganda i posten


Jeg har lenge vært så fascinert av
alt det herlige Maganda syr av de nydeligste sengetøy.
Endelig fikk jeg bestemt meg for noen småting jeg ville ha
og pakken dukket kjapt opp i postkassa.



Noe er til meg, noe er allerede gitt bort i bursdaggave,
og noe må forbli hemmelig i eskene sine for det skal gis
bort til jul :) Maganda betyr vakker og
det er et flott beskrivende navn synes jeg!!



Denne juleboken dukket også opp
i postkassa i forrige uke.
Mange fine ting man kan lage både til pynt, gaver og til magen :)
Jeg later som det er snø utenfor vinduet, men det er nok bare rim..

I kveld skal jeg til hovedstaden
og treffe 3 gode studievenninner jeg ikke har sett på lenge.
Det gleder jeg meg veldig til :)

Ønsker alle en fiiiiiiiin adventsdag!
Anette

1 kommentar:

  1. Hei Anette:)
    Takk for gratulasjonen, det er bare SÅ stas! Vi eier her vi bor nå også, men det er en leilighet i en blokk, så det blir noe helt annet å ha sitt eget lille HUS! Med egen hage...sukk...har drømt om dette så utrolig lenge, så i dag våknet jeg opp og måtte faktisk summe meg litt for å forsikre meg om at jeg ikke HAR drømt...hihi;) Så nå er det mange tanker i hodet for tiden... Det rare er at jeg tenker innredning uansett hvor jeg er og hvem jeg er hos ("hvordan ville jeg hatt det om jeg bodde her..."), men nå når jeg har fått mitt eget så er jeg HELT blank! Så har bestemt meg for å bruke gooood tid:) Kan nesten ikke vente!!!
    Fine ting du har handlet forresten! Nydelige stoffer....
    Ha en fortsatt god helg:)
    Klem, J

    SvarSlett