onsdag 16. desember 2009

Den flotteste gaven + en ventepakke





Den flotteste gaven i år ligger i magen min :)
I dag er den 14 uker gammel og jeg må smøre meg med
all verdens tålmodighet og vente på den i ca 26 uker til!
Men å vite at den ligger der inne og spreller og vokser
og er et lite minimenneske skapt av meg og min kjære
er alt jeg noensinne har ønsket meg og så absolutt verdt å vente på!!!

Dette blir det første barnet som kommer til verden i både min
mors og min fars familie på 18 år, så jeg er også
glad for at jeg gleder både kommende besteforeldre og oldeforeldre
med denne nyheten i år :)

Og mens jeg venter både på jul og på min voksende mage
 så dukker det jammen en liten pakke opp i posten.
Og det beste er at det står på den at jeg må åpne den med det sammen!!



Det var en ventegave/gratulerergave/julegave/bursdaggave
fra de beste vennene i Arendal.
Joy, du er verdens søteste!!



Gaven var en "Mamalicious"-tunikakjole
som jeg likte kjempegodt!!!

I dag står kakemann-baking sammen med ei god venninne
på planen så nå er det på tide å hoppe ut av morgenkåpen..
Ha en strålende dag du som kikker innom :)


3 kommentarer:

  1. For en superkoselig nyhet!!!! Gratulerer så mye:) Blir det april/mai-barn det da?? De er gode de, så du kan bare glede deg...hihi;)
    Nydelig tunika forresten:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Naaaw... vilket fint inlägg - du är väl för söt vännen!
    Jag gläder mig så till att se dig med magen i vädret och Du kommer att bli en helt fantastisk mamma!!!

    Inte länge tills vi ses nu! Stor kram Joy

    SvarSlett
  3. Anonym18/1/10

    Jeg blir helt rørt av å tenke på at du skal ha en liten gutt, min søte venn. Gleder med masse til å bli "tante"! Glad i deg!

    SvarSlett