fredag 16. september 2011

Små gleder




Snart skal det bygges garasje her hos oss.
Foreløpig er det bare fundamentet og ringmuren som er på plass, 
men om noen uker kommer garasjen opp. 
Gjett om jeg ser frem til å få slippe å skrape bilen i 20 minus i år!!
Som med alle store og små prosjekter i og rundt huset er det gøy med før og etter bilder.
Så siden solen skinner så fint her i dag tok jeg cameraet med ut for å forevige den
kaotiske byggeplassen.
Og midt i mellom pukk, grus, materialer og grunnmurspapp
har det jammen lurt seg opp noen nydelige små fioler.
Disse nydelige fargerike små er jammen ikke kravstoretil stell og voksested :) 
Jeg ble så opptatt av å knipse bilder av blomsten at jeg nesten glemte
det jeg egentlig skulle ta bilder av.. hihi..

Nå er det helg for meg og den skal brukes til å strikke litt mer på en genser til lillemann
og å lese gjennom en hel del interiørblader som har hopet seg opp her :)
God helg til deg som måtte kikke innom!

Anette

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en fin helg, Anette:)
    Kos deg, og gled deg til å gå vinteren i møte med garasje, det er supert:)

    Klem, Janne

    SvarSlett