onsdag 24. august 2011

På denne regnværsdag




koser jeg meg innendørs med bilder tatt en solskinnsdag :)
Mye nytt har blitt plantet i løpet av sommeren 
og hagen blir bare finere og finere :) 
Jeg tar hagen med ro, planter litt av gangen.
Flytter på noen gamle stauder, deler en annen.
Til og med et nokså stort og veldig gammelt syrintre har vi flyttet med stort hell.
I motsetning til i interiøret der jeg helst vil ha umiddelbar forandring 
har jeg stor tålmodighet i hagen. 
Synes det er så spennende å se de små staudene som ble plantet på høsten 
vokse seg store og fyldige neste år :)

Stoffsamlingen min er også forholdsvis stor og fyldig
og har blitt kraftig forsømt i lange tider.
Med flere småtasser på vei rundt meg tenker jeg at jeg må
igang med noen småtepper :)
Helt greit med regn i dag!!

Klem fra Anette


2 kommentarer:

  1. Herlige bilder!
    Gleder meg til å se teppene dine:) Hørtes forlokkende ut med dfyldig stoffsamling...

    Klem, Janne

    SvarSlett
  2. HELT vidunderlige blomsterbilder. Så frodig og vakkert! ♥

    SvarSlett