fredag 30. april 2010

Enda ei veske, blomster og god helg!!


Denne uka overgår jeg virkelig meg selv med innlegg.
3 dager på rad med innlegg ligner ikke meg, 
Men det er jo så gøy når jeg har noe å vise frem :)
Så her kommer enda en veske som jeg sydde i går.
Jeg er jammen ikke sikker på hva jeg skal med
alle disse veskene så kanskje det kommer en give away snart!!




Det storblomstrede stoffet og det beige er fra to gardiner. 
Det rosa feltet øverst er et putevar 
og det småblomstrede er fra en liten duk med handtrykt motiv.
Baksiden har også et hvitt felt fra et tykkt gammelt kjøkkenhåndkle.




Jeg liker godt å kjøpe friske blomster, og ta en titt på denne 
flotte buketten med Lisanthus!!
Jeg kjøpte den forrige uke og blomstene er fortsatt like nydelige. 
På det nederste bildet står jeg med magen struttende
i bakrunnen og ønsker deg som titter innom en God helg :)





5 kommentarer:

  1. Hei på deg igjen ;). Det var et fint innlegg fargemessig. Ny, kreativ veske og blomster som matcher. - Og så ser jeg en voksende mage i speilet ;). Er så forkjølet - at jeg har vært innendørs i går og dag, så har abstinenser ang. en bukett, men har fire blomstrende Mårbacka-perlargonier, en stor Hortensia og en annen blomstrende blomst jeg har fått av svigermor - så noen krise er det ikke. Var ute i går og speidet etter pionknuppene mine - og jeg så noen her og der. Er sååå spent. Det er like spennende hvert år. Planter noen nye hvert år, og det er ikke alle som klarer den første vinteren. Pioner - akk ;).

    SvarSlett
  2. Herlige vesker du lager ♥ og nyyydelige blomster:o))

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så flotte vesker du syr og utrolig stilig stoff på alle sammen.

    Ja friske blomster gjør meg glad, herlig bukett du hadde kjøpt deg.
    Så gøy med magen, vi har jo nesten termin samtidig.
    Artig at du hadde fått med magen på det siste bilde.

    Ønsker deg en riktig god helg. Klem

    SvarSlett
  4. Anonym3/5/10

    Kjempe fin veske! Passer veldig god til sommeren.
    Klem Igi

    SvarSlett
  5. Anonym6/5/10

    Anette min! Du er så kreativ at jeg blir rent inspirert! Gleder meg sånn til å få treffe og bli kjent med den lille prinsen. Hurra, for at jeg tar til vett og flytter hjem igjen. Glad i deg, søta. Klem Lena

    SvarSlett