torsdag 25. mars 2010

Nystrøket sengetøy


Mens jeg ennå våkner uthvilt og
har god tid til å bruke fridagene mine som jeg vil,
har jeg i dag spandert et par timer foran strykebrettet.
Så lenge jeg har musikk på øret så syns jeg faktisk det er ganske 
alright å stryke. Vel og merke hater jeg å stryke skjorter og klær,
men duker, glasshåndklær, putetrekk og enkle småtterier har jeg sansen for.
Derfor har vi ofte nystrøket sengetøy her i huset. 
Kjærsten gir egentlig blaffen så jeg gjør det for min egen del. 
Etter en natt er det jo skrukkete igjen,
men jeg elsker følelsen av å legge seg i nystrøket sengetøy :)
Mamma strøk også sengetøy når jeg var liten
og jeg var ikke særlig stor da jeg begynte å sette pris på
å legge meg nybadet i nyoppredd seng.
Jeg skal innrømme at det hører med til sjeldenhetene at dynetrekkene 
blir strøket, men det holder med putene for å få den rette følelsen.


I helgen dukket svigerinnen min opp med 2 digre esker med
babyklær og utstyr :)
Deriblant masse sengetøy som i dag har blitt rent og glatt 
og klart til småens ankomst.
Tusentusen takk Frøydis :)




 God torsdag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar