torsdag 1. oktober 2009

Lesekrok?



Jeg får ikke helt bestemt meg om jeg
skal beholde denne stolen eller ikke...
Har solgt masse på finn.no i det siste og
tror jeg er blitt litt bitt av basillen..
Stolen ser kjedelig ut i seg selv synes jeg,
men med pledd, saueskinn og puter kan
den kanskje bli en hyggelig lesekrok i stua,
i motsatt ende av playstationen, utover høsten :)
Jeg har nemlig kapitulert og latt min
kjære kjøpe nytt tv.. 42 tommer takk!!
Han ville helst ha 46, men ga seg heldigvis.
Jeg unner han gleden for det er jo tross alt jeg
som bestemmer det aller meste
av interiøret her... :)





7 kommentarer:

  1. Behåll den! När ni får smått i huset blir den mysig att sitta i när man ska läsa gonatt saga... ;)

    SvarSlett
  2. Stolen ble jo kjempe koselig nå altså :)Du må beholde den :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  3. Definitivt behold! ;)
    Goood helg!
    Klem, Janne

    SvarSlett
  4. Selg den så kan jeg kjøpe den hehe!!

    Du så vittig, hvilke malerier er det venninden din kjøpte av meg da??

    SvarSlett
  5. Jeg ville ha beholdt den! Den stolen ser ut til å være enkel å trekke om - har en liknende stol som jeg trekte om med hvitt pelsstoff fra stoff og stil! Den ble veldig koselig... klem fra Gro

    SvarSlett
  6. Det ble dessverre ikke noe på Birkelunden i går, siden det var bydelsdager på Gründerløkka og de hadde tivoli der i stedet for. Jeg fikk først vite på lørdag at de skulle ha tivoli der. Jeg skrev det på bloggen, men kan skjønne det var kort varsel så om du tok turen beklager jeg det så mye! Om du er der neste søndag (11. oktober) så må du presentere deg så skal du få noe som plaster på såret :)

    SvarSlett
  7. Hejhejhej!
    Nu har jag en liten utmaning till dig! (se min blogg)
    Nu hoppas jag att du tagit ditt förnuft till fånga och behåller stolen. Annars så kommer du att ångra på det.
    Love ya!

    SvarSlett