søndag 30. august 2009

Tiltaksløs søndag


I dag bare virrer jeg rundt og får liksom ikke gjort noe som helst..
Det er sikkert hundre ting jeg kunne, burde og skulle
ha gjort, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.
Så da endte jeg som vanlig opp ved pcen.
Jeg kan sitte i evigheter og lese interiørblogger og
kose meg glugg ihjel.
Finner så mye inspirasjon i alle disse bloggene, men som sagt,
i dag får jeg ikke fingrene igang med noe som helst.
Kjøpet av symaskin og sparingen av stoff kom også
som følge av blogginspirasjon.
Var en kjapp tur innom fretex på fredag og var heldig
å finne 4 søte stoffer. Det på toppen er flanell :)
Jeg håper det med tiden dukker opp ei lita jente
jeg kan lage et herlig teppe til av disse stoffene!!


I dag skulle min farfar fyllt 76 år...
Han døde for et og halvt år siden og jeg savner han ennå.
Han var et sprudlende herlig menneske med
masse kreativitet.
Kom jeg på besøk var han stort sett å finne i
hobbyverkstedet sitt i kjelleren der han reparerte eller
laget en eller annen finurlig sak.
Det fantes ikke en ting han ikke kunne reparere,
og han har sydd og fixet mange belter og vesker
for meg gjennom årene.
Jeg vært på graven hans med roser og tenker ekstra på han i dag!

Hjemme hos meg blomstrer denne nydelige
buketten (med blomster jeg ikke husker navnet på)
i yndlingsvasen min fra Wik & Walsøe.


Nå skal jeg lage en liste over
stort og smått jeg skal gjøre ferdig her i huset.
Håper det hjelper meg til å komme i gang.

God Søndag!!


4 kommentarer:

  1. Kan du inte hitta några fina tyger som passar mig också...? ;)
    Shit, Jag är helt lost och känner att tiden inte räcker till - hade också velat gå på tyg-jakt...
    Hoppas du haft en fin dag vännen!
    KRAM

    SvarSlett
  2. Så fine stoffer:) Av en eller annen merkelig grunn er det stort sett søte, rosa stoffer som dukker opp hos meg også;) Blir spennende å se hva du bruker dem til!
    God natt:)

    SvarSlett
  3. Anonym30/8/09

    Hei snuppa.
    Så nydelige stoffer blir spennende å begynne å lage noe av de.
    Nydelige blomster i en flott vase C",)(jeg husker heller ikke navnet på de.

    Leit med din bestefar,men deilig med mange gode minner de lever videre vet du....
    Flink fotograf du er,mange fine bilder på bloggen din.
    Klem Unni

    SvarSlett
  4. Det sengetøyet som er nest øverst har jeg og. Syns teksturen i stoffet er så fint, sammen med fargene..men har ikke funnet noe bruk for det enda. Får følge med å se hva du gjør med det, for å få tips ;-)

    SvarSlett